Abu DhabiLukisan pemasangan pengubah jenis keringCasting khas cemerlang

  • masa pelepasan:2023-12-29 20:13:10
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:295
  • Penerangan pantas:

    Abu Dhabi,Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekue

Kandungan artikel

Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan,Abu DhabiYang merupakan pengubah ujian menusuk minyak yang baik, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

Abu DhabiKaedah pemeriksaan visual ialah staf menggunakan mata manusia untuk mengamati perubahan kelihatan bahagian-bahagian kelihatan peralatan operasi untuk mencari keadaan yang tidak normal peralatan, seperti perubahan warna deformasi, ofset, retak, melepaskan, asap api, tanda kesilapan sirkuit pendek, gantung benda kotor, etching dan turbidity, yang boleh diperiksa mengikut kaedah pemeriksaan visual. Oleh itu, pemeriksaan visual adalah salah satu kaedah biasa pemeriksaan peralatan.

Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

eSikhawiniPengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal,Abu DhabiPengubah penjelmaan minyak jenis kotak, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:

Dalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting


Abu DhabiLukisan pemasangan pengubah jenis keringCasting khas cemerlang



Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

Di atas dan tengah tangki minyak pengubah, dan di tengah tangki minyak kenderaan, kulit tong dan tangki minyak kenderaan atas. The internal iron core and winding clamps are hot due to partial magnetic flux leakage, resulting in insulation damage.

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong,Abu DhabiHarga pengubah kuasa: 1000KVA, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

Petikan terakhirJarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.

Apabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting


Abu DhabiLukisan pemasangan pengubah jenis keringCasting khas cemerlang



Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.

Kerja kerja& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Kaedah sentuhan tangan untuk pemeriksaan pengubah

Pembuat pengubah kuasa

Abu DhabiBahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa

AbuDhabiMaklumat produk lain
  • Ar RamHarga pengubah jenis kering 800kVAEkonomi secara beransur-ansur bergerak lebih dekat ke digita

    Ar RamHarga pengubah jenis kering 800kVAEkonomi secara beransur-ansur bergerak lebih dekat ke digita

  • VersaillesPlatform penangkapan jenis keretapi panduan hidraulikCara melakukan transformasi kawalan b

    VersaillesPlatform penangkapan jenis keretapi panduan hidraulikCara melakukan transformasi kawalan b

  • VersaillesJembatan boarding tetapEkonomi makro yang baik meningkatkan harga untuk kali kedua

    VersaillesJembatan boarding tetapEkonomi makro yang baik meningkatkan harga untuk kali kedua

  • JiningPlatform type hydraulic boarding bridgeHantar pada bila-bila masa

    JiningPlatform type hydraulic boarding bridgeHantar pada bila-bila masa

  • JiningPlatform angkat hidraulik bergerak garpu guntingApa yang diperlukan dalam pemeriksaan kualiti

    JiningPlatform angkat hidraulik bergerak garpu guntingApa yang diperlukan dalam pemeriksaan kualiti

  • JiningScrew jenis lif rumah tanggaBanyak faktor menyekat harga dan kemungkinan pengulangan

    JiningScrew jenis lif rumah tanggaBanyak faktor menyekat harga dan kemungkinan pengulangan

  • HalhulHarga pengubah jenis kering dan pengubah tenggelam minyakPerkara untuk mengelakkan kerosakan

    HalhulHarga pengubah jenis kering dan pengubah tenggelam minyakPerkara untuk mengelakkan kerosakan

  • GenovaStesen hidraulik platform mengangkatApa yang perlu dibuat selepas analisis

    GenovaStesen hidraulik platform mengangkatApa yang perlu dibuat selepas analisis

  • segera:Peringatan: Maklumat Abu DhabiLukisan pemasangan pengubah jenis keringCasting khas cemerlang memberi anda Abu DhabiLukisan pemasangan pengubah jenis keringCasting khas cemerlang oleh syarikat kami, perkhidmatan Abu DhabiLukisan pemasangan pengubah jenis keringCasting khas cemerlang dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Abu DhabiLukisan pemasangan pengubah jenis keringCasting khas cemerlang, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Abu DhabiLukisan pemasangan pengubah jenis keringCasting khas cemerlang. Abu DhabiLukisan pemasangan pengubah jenis keringCasting khas cemerlang di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Abu DhabiLukisan pemasangan pengubah jenis keringCasting khas cemerlang, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!